Verlengde garantie = klantentevredenheid
Moedig je klanten aan om hun FRITEL Friteuse te registreren
voor een GRATIS 10 jaar garantie!
Op deze manier bied je hen meer zekerheid
en dragen we samen bij aan een duurzamere wereld.
De verlengde garantie dekt alle technische defecten bij correct gebruik en enkel voor
de eerste eigenaar. Het toestel wordt hersteld, zodat de consument er weer heerlijke
frietjes mee kan bakken. En als het niet meer hersteld kan worden,
ontvangt de consument altijd een volledige oplossing.
Wist je dat de onderdelen van een retour toestel gerecycled en hergebruikt worden?
De circulaire en duurzame wereld in 1 keten.
Welke toestellen genieten verlengde garantie?
5 jaar: | 10 jaar: | Niet geldig op: |
FF 1200 | Alle FR-friteuses | Exclusieve modellen |
FF 1400 | Alle Turbo SF-friteuses | Profi |
FO 2470 | Alle Frytastic-friteuses | |
FO 2580 |

Let op!
Om van deze bijkomende GRATIS garantie te genieten is het cruciaal dat de consument zijn
friteuse binnen de 45 kalenderdagen na aankoop online registreert op www.fritel.com of
fritel garantie-en-herstelling en het garantiecertificaat goed bewaart (fysiek of online).
Om van deze bijkomende GRATIS garantie te genieten is het cruciaal dat de consument zijn
friteuse binnen de 45 kalenderdagen na aankoop online registreert op www.fritel.com of
fritel garantie-en-herstelling en het garantiecertificaat goed bewaart (fysiek of online).
Als verkoper is het dus essentieel om de klant hierop te wijzen.
Door deze extra service voelen klanten zich beter beschermd en hebben ze meer vertrouwen
in jouw expertise. Dit leidt tot meer klantloyaliteit!
Door deze extra service voelen klanten zich beter beschermd en hebben ze meer vertrouwen
in jouw expertise. Dit leidt tot meer klantloyaliteit!
